معرفی دکتر حمید نظیفی
نوشته شده توسط : reza atashpeykar

جناب آقای دکتر حمید نظیفی متخصص زنان و زایمان به شماره نظام پزشکی 39142 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه هستند .

 

آدرس و اطلاعات تماس مطب : آدرس مطب جناب آقای دکتر حمید نظیفی واقع در استان آذربایجان غربی- شهرستان ارومیه- شهر ارومیه - خیابان حسنی - مجتمع اورشاد 1 - طبقه 3 و شماره تماس مطب ایشان : 04433220958 می باشد .

 

شما عزیزان میتوانید جهت نوبت دهی مطب ایشان و گرفتن وقت ویزیت و اطلاع از زمان حضورشان در مطب از امکانات سامانه وقتم ( وب سایت و اپلیکیشن موبایل معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) بهره مند شوید و سریع ترین نوبت را بصورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت نمایید .

زمینه فعالیت : جناب آقای دکتر حمید نظیفی متخصص بیماری های زنان و زایمان و نازایی در شهر ارومیه ودارای تخصص پره بورد (گواهینامه) زنان و زایمان هستند و در بیمارستانها و مطب شخصی پذیرای بیماران می باشند . مقدمات بارداری : بارداری در بانوان علاوه بر لذت بخش بودن میتواند باعث بروز مشکلاتی نیز باشد . به همین خاطر پزشکان توصیه می کنند برای جلوگیری از پیش آمدن چنین مشکلاتی خانواده ها قبل از اقدام به بارداری از سلامت مادر اطمینان حاصل کرده و با خیال راحت از این دوران شیرین خاطرات خوشی برجای گذارند . برای داشتن تجربه بهتری از دوران بارداری می بایست حدود 2 ماه زمان برای بررسی وضعیت جسمانی و بیماریهای احتمالی موجود صرف کنید . در طول این مدت بهتر است خود را از لحاظ جسمی و روحی کاملا آماده و مهیای بارداری کرده باشید . در این متن به چند مورد از مقدمات اساسی بارداری اشاره می کنیم . 1 – با همسرتان حرف بزنید : برای داشتن تجربه خوب و به یاد ماندنی از دوران بارداری در وحله اول باید با همسرتان گفتگو کنید . با انجام اینکار میتوانید برنامه ریزی دقیق تری برای طی دوران بارداری داشته باشید . 2 – مراجعه به پزشک : مشورت با پزشک قبل از اقدام به بارداری میتواند اطلاعات بسیار مفیدی در مورد وضعیت کنونی شما و داروهایی که نیاز به مصرفشان دارید به شما بدهد . 3 – آمادگی جسمانی : طبیعتا آمادگی بدنی برای تحمل فشارهای موجود در دوران بارداری بسیار با اهمیت است . 4 – رسیدن به وزن مناسب : چاقی و لاغری بیش از حد میتواند باعث ایجاد مشکلات حاد و گاها خطرناک در این دوران باشد . 5 – بررسی ویتامین ها : کمبود یا وجود زیاد برخی از ویتامین ها مانند اسید فولیک نیز میتواند در بارداری موثر باشد . 6 – مشاوره دارویی : شما احتمالا برای درمان برخی از بیماریها نیاز به مصرف دارو در دوران بارداری خواهید داشت . برای اینکه تاثیر این داروها بر روی خود و جنین را بدانید باید با پزشک در موردشان مشورت کنید . 7 – تغذیه مفید : غذاهای مورد نیاز برای تقویت سیستم ایمنی بدن و رشد جنین یکی دیگر از اطلاعاتی است که باید داشته باشید . 8 – شناسایی دوران طلایی تخمک گذاری : برای اینکه بتوانید در زمان مناسب اقدام به بارداری کنید باید حتما اطلاعات دقیق از زمان طلایی تخمک گذاری داشته باشید . 9 – مراجعه به دندانپزشک : بیماری های دهان و دندان بسیار راحت میتوانند شما را درگیر انواع عفونت ها نمایند . به همین دلیل واجب است قبل از بارداری مشکلات دندانهایتان را برطرف کنید تا این عفونت ها شما و جنین را در دوران بارداری دچار مشکل نکنند . تمامی موارد ذکر شده و اقدامات دیگری نظیر آنها میتواند کمک شایانی به شما برای داشتن تجربه ای دلپذیر و موفق از بارداری بکند . حضور پزشکانی مانند جناب آقای دکتر حمید نظیفی در ارومیه میتواند علاوه به درمان بیماریهای زنان و زایمان به آمادگی همشهریان و هم استانی های عزیز کمک کند . به همین منظور شما همشهریان اورمیه و هم استانی های آذربایجان غربی میتوانید جهت کسب اطلاعات دقیق و بروز و گرفتن نوبت اینترنتی بدون مراجعه حضوری از امکانات سامانه وقتم ( وب سایت و اپلیکیشن موبایل معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) بهره مند شوید .

منبع : وقتم





:: برچسب‌ها: دکتر حمید نظیفی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: